آخرین تغییرات در آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام: با این که جهان در تلاش است تا در این دوران سخت اقتصادی مقاوم بماند دیدن این که چگونه اینستاگرام به سرعت در حال توسعه ویژگی‌ها و عملکردهای جدید برای مقابله با مسائل تجاری و کمک به کاربران برای حمایت از برندهای مورد علاقه خود است همیشه هیجان‌انگیز خواهد بود.

و اکنون بیش از هر زمان دیگری همگام شدن با آپدیت‌های جدید در اینستاگرام می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. تقریبا هر هفته شاهد معرفی ویژگی‌های جدید اینستاگرام هستیم.

برای مطلع شدن از آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام و تنظیم کسب‌وکارها با آنها، فهرستی از آخرین به‌روزرسانی‌هایی که ممکن است درباره آن‌ها اطلاعاتی نداشته باشید و ندانید چگونه از آن‌ها استفاده کنید تهیه کرده‌ایم.

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام به طور مداوم در حال افزودن و حذف ویژگی‌ها است و مطمئنا همه افراد دوست دارند کسب و کار خود را در حال پیشرفت نگه دارند.

اینستاگرام ممکن است در سال 2022 تغییرات بزرگی ایجاد کند

در مرحله اول آپدیت جدید اینستاگرام، اینستاگرام آزمایشی را برای «وضعیت نمایه» راه‌اندازی می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد تا یک اعلان وضعیت را در پروفایل خود تنظیم کنند که 24 ساعت طول می‌کشد مگر اینکه تغییر کند. 

این وضعیت تقریباً مانند وضعیت قدیمی فیس بوک یا حتی پیام رسانی فوری کار می‌کند. وضعیت‌ها از چیزهایی مانند «مشغول» یا «در حال کار» متغیر است که می‌تواند به دوستان و خانواده نشان دهد که احتمال کمتری دارد کاربر به پیام‌های اینستاگرام پاسخ دهد. 

این مفهوم جدید اینستاگرام در جنبه شخصی رسانه‌های اجتماعی بیشتر از جنبه تجاری ارزشمند است، اما هنوز فرصتی برای زیر نظر گرفتن وجود دارد.

برترین به روز رسانی‌های اینستاگرام در ماه می 2022

درخواست نقل‌قول در اینستاگرام

در رویداد اخیر مکالمات، متا اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی «درخواست نقل‌قول» است تا به کسب‌وکارها اجازه دهد دکمه «دریافت نقل قول» را در پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنند. 

علاوه بر این، استیکر «دریافت نقل‌قول» در استوری‌های اینستاگرام در دسترس خواهد بود که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا به سرعت در مورد محصول یا خدمات خاصی که این برند در حساب اینستاگرام خود تبلیغ می‌کند اعلام درخواست کنند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا سوالاتی را اضافه کنند که می‌توانند از مشتری در پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود بپرسند. با این ویژگی، اینستاگرام در حال گسترش ابزارهای تولید محتوا اینستاگرام و جذب مشتری است.

آپدیت جدید اینستاگرام منتشر شد

آپدیت جدید قالب پست‌های اینستاگرام که چند هفته پیش گزارش دادیم اکنون به طور کامل منتشر شده است و کاربران برداشت‌های اولیه خود را ارسال می‌کنند.

اینستاگرام به‌روزرسانی بزرگی از نحوه نمایش همه پست‌ها، ویدیوها یا تصاویر در فید اصلی انجام داده است. با این به‌روزرسانی جدید، همه پست‌ها در قالب تمام صفحه عمودی نمایش داده می‌شوند. این تغییر روی فرمت مربعی عکس‌ها تاثیر می‌گذارد.

به علاوه، اینستاگرام نحوه تغییر اسلاید تصویر را به روز کرده است. اکنون کاربران باید به جای ضربه زدن و رفتن به تصویر بعدی، باید با انگشت خود ضربه بزنند. این تغییر جدید برای کاربران کمی دشوار به نظر می‌رسد.

در همین رابطه، برخی از کاربران قبلاً شکایت داشتند که این تغییر طراحی قبلی فیدهای آنها را به هم ریخته است و طرفدار این به روز رسانی جدید نیستند.

برندسازی و لوگوی اینستاگرام به روز شده است

اگر اخیراً اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را به‌روزرسانی کرده‌اید احتمالاً متوجه نسخه سبک‌تر لوگوی برنامه اینستاگرام شده‌اید. این یک ایراد یا اشتباه نیست. این به روز رسانی جدید و به روز شده از نام تجاری اینستاگرام است که شامل موارد زیر می‌شود:

آپدیت جدید اینستاگرام
  • ترکیب رنگ روشن تر
  • فونت جدید اینستاگرام Sans
  • فونت خلاقانه و برجسته تر

ویژگی‌های دسترسی به محتوا در اینستاگرام

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، 2.2 میلیارد نفر دچار کم شنوایی هستند و بیش از 285 میلیون نفر با اختلالات بینایی مواجه می‌باشند.

در سال‌های گذشته، اینستاگرام بسیاری از برنامه‌ها را در iOS و Android بهبود داده است تا مطمئن شود که نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.

برای تشویق سازندگان به اطمینان از اینکه محتوای آنها نیز قابل دسترسی است، صفحه رسمی Accessibility One-Page با نکاتی در مورد نحوه استفاده ارائه شده است.

  • کپشن‌های تولید شده خودکار در ویدیوی اینستاگرام
  • برچسب شرح‌ها در داستان‌ها و حلقه‌ها
  • ترجمه در فید، نمایه و داستان
  • متن جایگزین برای پست‌ها

NFT یا توکن غیر تعویضی در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام، به تازگی یک قابلیت جدید را برای سازندگان و مجموعه داران NFT راه اندازی کرده است تا NFT‌های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

این گام بزرگی در توسعه اقتصاد خالق است. چرا؟ خوب، این به طور مستقیم سازندگان را تحریک می‌کند که از کار خود درآمد کسب کنند.

اکنون گزینه‌های مختلفی برای کسب درآمد اینستاگرام وجود دارد اما یک جایگاه بسیار جالب، جامعه NFT و جمع‌آوران یا سازندگان این توکن‌های دیجیتال منحصربه‌فرد است.

اینستاگرام برای تبدیل شدن به بخشی از جامعه NFT، راه ساده‌ای را برای مردم برای به اشتراک گذاشتن NFT‌هایی که خریداری کرده‌اند در استوری‌ها، پیام‌ها یا فید اعلام کرده است.

اینستاگرام یک پلتفرم متمرکز است اما هدف آن یادگیری از جامعه و درک بهتر وب غیرمتمرکز جدید وب 3.0 می‌باشد.

تجربه جایگزینی جدید در فید صفحه اصلی

مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرده که در حال آزمایش تجربه جایگزینی جدید در فید اصلی Home در برنامه اینستاگرام است. این بدان معنی است که ویدیو بخش بزرگتری از فید می‌شود و فضای بیشتری را اشغال می‌کند. 

هم عکس‌ها و هم فیلم‌ها بیشتر صفحه نمایش شما را می‌گیرند یعنی فرمت بلندتری خواهند داشت. هدف از این تغییرات فید این است که بیاموزند مردم چگونه تعامل با تلفن همراه را ترجیح می‌دهند و اینکه آیا این قالب 9:16 برای اولین تجربه موبایل بهتر است یا خیر. 

بسیار خوب اگر آن را با TikTok مقایسه کنیم می‌بینیم که آنها به طور پیش فرض تمام صفحه را اشغال می‌کند و شاید این تغییر به صورت رقابتی موثر باشد. در ادامه برخی از نظرات اولیه در مورد این تغییرات را ذکر می‌کنیم.

به روز رسانی‌های برتر اینستاگرام در آوریل 2022

آخرین آپدیت جدید اینستاگرام در ماه آوریل 2022 صورت گرفت و تغییرات زیادی در این اپلیکیشن ایجاد کرد که برخی از آن ها جذاب و برخی نامید کننده بودند. در ادامه می خواهیم برترین های این بروزرسانی را مطرح کنیم.

گسترش برچسب گذاری محصول در فید اینستاگرام برای همه

در 18 آوریل 2022 اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی برچسب گذاری محصول برای هر کسی در ایالات متحده در دسترس است. این ویژگی قبلاً فقط برای سازندگان و برندها قابل دسترسی بود و اکنون همه می‌توانند از آن برای برچسب گذاری محصولات در فید خود استفاده کنند.

با این به‌روزرسانی، کاربران در ایالات متحده می‌توانند یک برند را برچسب‌گذاری کنند و سپس یک محصول را در پست‌های فید منتشر شده خود مشخص نمایند. افرادی که روی برچسب محصول ضربه می‌زنند اطلاعات دقیق محصول را مشاهده می‌کنند. 

آنها همچنین می‌توانند محصول را مستقیماً از برنامه یا از طریق صفحه جزئیات محصول برند خریداری کنند.

آپدیت جدید اینستاگرام

نحوه اضافه کردن برچسب محصول:

1. با ایجاد یک پست در فید شروع کنید

2. روی «تگ افراد» ضربه بزنید

3. برند را جستجو کنید و ابتدا آن را تگ کنید. دو گزینه در پایین نمایش داده می‌شود. “افراد” و “محصولات”.

4. روی «محصولات» ضربه بزنید

5. برای شروع برچسب‌گذاری محصولات، روی عکس خود ضربه بزنید. از توضیحات برای یافتن محصول استفاده کنید و سپس هر سبک یا رنگی را مشخص کنید. وقتی کارتان تمام شد برای افزودن یک برچسب ضربه بزنید.

6. پست را در فید خود به اشتراک بگذارید. 

در حال حاضر، برچسب‌گذاری محصول فقط برای پست‌ها در فید موجود است اما اینستاگرام در حال کار برای فعال کردن این ویژگی برای استوری‌ها در آینده نزدیک است.

تجربه جدید هشتگ

اخیراً در آپدیت جدید اینستاگرام، گزینه‌های هشتگ جدیدی را برای کاربران راه‌اندازی کرده است تا از یک هدف مهم اجتماعی حمایت کنند یا با جمع‌آوری کمک مالی اخباری را منتشر نمایند. این آپشنی جدید است.

اینستاگرام با همکاری سازمان‌های مربوطه مشخص می‌کند که کدام یک از این هشتگ‌ها مرتبط هستند و دلیل واقعی را نشان می‌دهند. 

علاوه بر این، هر یک از هشتگ‌ها مقصدی را دریافت می‌کنند مانند یک صفحه هشتگ اختصاصی که در آن کاربران می‌توانند جمع‌آوری کمک مالی ایجاد کنند یا مطلبی را به اشتراک بگذارند تا در سراسر شبکه آن‌ها پخش شود.

این بدان معناست که اکنون می‌توانید هشتگ‌هایی مانند #blacklivesmatter، #womensright، یا #climateaction را جستجو کنید و به صفحات اختصاصی خود برسید.

در حال حاضر، این فقط برای ایالات متحده امکان پذیر است که با 35 هشتگ دست‌چین شده شروع می‌شود.

ویژگی‌های جدید پیام رسانی در آپدیت جدید اینستاگرام

همانطور که امسال اعلام شد، اینستاگرام بیشتر و بیشتر بر روی پیام رسانی به عنوان یک ویژگی مهم برای جذاب تر کردن شبکه برای کاربران خود تمرکز خواهد کرد. آخرین به روز رسانی‌های اینستاگرام شامل چند گزینه مخفی جدید برای بهبود پیام رسانی است. 

فعال بودن – در بالای صندوق ورودی ویترینی از دوستان فعال در حال حاضر را خواهید دید. بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که اکنون با چه کسی چت کنید.

@Silent – ​​با استفاده از این گزینه می‌توانید DM را ارسال کنید، اما هشداری برای شخصی که برایش نامه می‌نویسید ارسال نمی‌شود. اگر در اواخر شب می‌نویسید و نمی‌خواهید مزاحم آنها شوید این گزینه مفید خواهد بود.

ارسال سریع – اگر در حال پیمایش فید هستید و محتوایی را پیدا می‌کنید که می‌خواهید برای دوستان خود DM ارسال کنید، اکنون می‌توانید برای مدت طولانی روی نماد پیکان ضربه بزنید و آیکون‌هایی از دوستان شما ظاهر می‌شود. 

وقتی روی آواتار آنها ضربه بزنید به سرعت پیام را ارسال می‌کند. سپس می‌توانید به پست DM آنها پیوند دهید.

اشتراک‌گذاری موسیقی جدید – با ادغام با اپل، آمازون موزیک و به زودی با Spotify، به کاربران این برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا یک کلیپ 30 ثانیه‌ای از یک آهنگ را با دوستان خود در DM اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

آپدیت جدید اینستاگرام در مارس 2022

در آپدیت جدید اینستاگرام یک ویژگی جدید تگ پیشرفته را برای اعتبار بخشیدن به سازندگان معرفی می‌کند.

اینستاگرام یک ویژگی جدید به نام برچسب‌های پیشرفته را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد تمام مشارکت کنندگان و همکاران را در پست خود تگ کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام

این بدان معنی است که اکنون می‌توانید به همه افراد “پشت صحنه” اعتبار بدهید. می‌توانید آرایشگران، عکاسان، طراحان را در پست خود تگ کنید و تشخیص آنها را به عنوان خالق و یافتن فرصت‌های جدید آسان‌تر کنید.

چگونه می‌توان از ویژگی برچسب‌های پیشرفته استفاده کرد؟

برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی (+) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. 

  • یک پست جدید ایجاد کنید و روی Next ضربه بزنید
  • هر گونه ویرایش را انجام دهید و روی Next ضربه بزنید
  • پس از افزودن کپشن، روی Tag People ضربه بزنید
  • برای جستجو، افزودن برچسب را انتخاب کنید و مشارکت کنندگان خود را انتخاب کنید
  • برای نمایش دسته سازنده، روی Show Profile Category ضربه بزنید
  • روی Done ضربه بزنید

زمانی که برچسب‌ها و جزئیات اضافی را اضافه کردید، روی اشتراک گذاری ضربه بزنید. وقتی روی یک برچسب ضربه بزنید، کشوی پایینی با پیوندهای مستقیم برای دنبال کردن کاربران برچسب‌گذاری شده ظاهر می‌شود.

جمع بندی آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام به تغییر اپلیکیشن خود معروف است و آپدیت جدید اینستاگرام هر ماه یا هر چند هفته صورت می گیرد! در حال حاضر 3 تغییر بزرگ در رابط کاربری وجود دارد که اینستاگرام در حال آزمایش بر روی پروفایل‌های خاص است که در صورت پیاده سازی، می‌تواند نحوه استفاده کسب و کارها از پلتفرم را تغییر دهد.

رسانه‌های اجتماعی همیشه در حال پیشرفت هستند و گاهی اوقات تشخیص اینکه چه چیزی در حال تغییر است و چه معنایی برای کسب و کار شما می‌تواند داشته باشد دشوار است. 

اما حفظ این تغییرات و درک اینکه چگونه می‌تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد می‌تواند به استفاده موثر از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش حضور خود در این پلتفرم‌ها منتهی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *